fredag 24 augusti 2018

Fredagen den tjugofjärde augusti 2018

Det sämsta med att bo själv är att man inte har någon som talar om för en när det är dags att gå och sova, jag satt uppe till sex i morse och spelade Grand Theft Auto V: Online. Min lilla hobby drog ut på tiden alltså och det var nog den som gjorde att jag sov fram till 15 idag, är man ungkarl så är man. Efter att ha gjort mig i ordning så var det hög tid att dra till jobbet och på jobbet väntade en körning till Edsbyn som ligger tio mil från Falun. I Edsbyn hade det regnat och jag hann gå omkring och fota lite i det lilla samhället innan det var dags att vända hem igen. Väl hemma igen, efter att ha jobbat klart, spelade lite mer av det där spelet som höll mig vaken i natt. Tack för att du besöker mig. 


- Det tog mig över sex timmar att få den här t-shirten


- Vi svenskar är otroligt populära just nu


- Granny Goes Street är en vidrig fylle-festival i Falun


- Flamingo


- Renoveringen av köket på jobbet går långsamt framåt


- Edsbyn


- Röda Kvarn i Edsbyn


- Regnbåge vid den vackra väggmålningen i Edsbyn


- Edsbyns vackra natur


- Falun by night

2 kommentarer: