söndag 5 augusti 2018

Söndagen den femte augusti 2018

Jag låg och sov som bäst när det började hamra på fönsterbläcket, klockan var tolv och någon tyckte att det var dags för mig att stiga upp. Jag skickade ett sms till min vän Pontus och vi möttes upp på stan för att spela mobilspelet Pokémon Go, vi träffade på Sven som också spelade och vi åkte upp till Lugnet i Falun för att ta ner ett gym tillsammans, jag och Pintus drog vidare och vi snackade en bra stund om spel och att hans semester tog slut idag.

När Pontus sedan drog hem steg jag in på en av stans pizzerior för att äta lunch, jag stod vid spisen i över en timme igår och idag bestämde jag mig för att äta ute, jag tog kycklingkebab-sallad på pizzerian Amorita. I morgon är det måndag igen och det är dags att jobba, jag jobbar dock tre dagar och sen är jag ledig igen. Tack för att du besöker mig. 


- Fint väder mellan skurarna


- Fontän


- Plötsligt kom det in regntunga moln


- Sol och regn om vartannat


- Allt börjar vissna nu


- Kebab gjort på kyckling


- Det var dåligt väder i GTA V också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar