söndag 26 augusti 2018

Söndagen den tjugosjätte augusti 2018

Hela helgen har jag suttit inne och spelat Grand Theft Auto V: Online, igår blev jag vän med några italienare som ville spela med mig och vi körde hela natten med min vän Adam. Det är jäkligt roligt och ”träffa” folk från andra länder som vill spela, det är otroligt kul att snacka engelska konstant, man lär sig mycket av det. Jag hann med en liten promenad i det fina vädret idag, jag spelade lite Pokémon Go innan jag tvingades hem och ner och slita i tvättstugan, under tiden som tvättmaskinen tuggade på min smutstvätt spelade jag Grand Theft Auto V: Online med Adam och mina italienska vänner. Ciao Bella! Tack för att du besöker mig. 


- Socialdemokraterna kommer hag icke rösta på


- Miljöpartiet kommer jag inte heller rösta på


- Fint väder idag


- Vacker höstdag


- Regnmoln över Falun


- Rönnbär


- Falun


- Min gubbe i spelet Pokémon Go är klädd i Pikachu-kläder


- Stora Torget i Falun

2 kommentarer: