torsdag 6 september 2018

Torsdagen den sjätte september 2018

Dödsförkylningen slog till med all kraft idag och det resulterade i att jag låg och snoozade i fosterställning och i framstupa sidoläge, som gubbe är det här en livsfarlig sjukdom och jag har skrivit mig ett testamente. Trots min förkylning så valde jag att gå iväg och jobba, jag har inte råd att vara hemma eftersom jag måste ha en massa pengar till min resa i januari. Som tur är så är jag ledig i helgen och då ska jag sova som en gris och förhoppningsvis kommer jag att känna mig bättre på söndag då jag ska iväg ich rösta. Tack för att du besöker mig. 


- Det är inte många veckor kvar på inlinessäsongen


- Klädhängare eller boxande bläckfisk?


- Ny Scania i natten


- Månen


- Jobb och slit trots min mansförkylning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar