lördag 13 oktober 2018

Lördagen den trettonde oktober 2018

I natt när jag kom hem från jobbet kom jag på den briljanta idéen att jag skulle uppdatera min mobiltelefon med den senaste uppdateringen. Halvvägs in i uppdateringen får jag ett felmeddelande som säger att min dator har problem med säkerheten och telefonen dör. Skogstokig och rasande försöker jag få det att fungera, det skiter sig och jag går och lägger mig i vredesmod. Idag kämpade jag som ett djur med iTunes och till slut hoppade skiten igång, Android var mycket bättre ett tag där kan jag lova.

Sen slog jag ner röven i soffan för att spela Assassin’s Creed: Odyssey och på eftermiddagen kom mina vänner Pontus och Monika förbi med presenter, jag fyllde ju som bekant år igår. Jag fick en fin t-shirt med GTA V-tryck och ett SNES Mini, sen gick vi bort till den grekiska redtaurangen Tzatziki där vi åt god mat och pratade om spel. Tack snälla för mat och presenter. ♥ Mätta och belåtna tog vi en promenad och sen slank jag in på Engelska Puben där det var fullt röj. Tack för att du besöker mig. 


- Assassin’s Creed: Odessey


- Löv på lampa


- Gyros på Tzatziki


- Falun


- Bil i ljus


- Gult är fult


- Kvällspromenad


- Höst i Falun


- Kul på Engelska Puben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar