måndag 1 oktober 2018

Måndagen den första oktober 2018

Oktober är här och jag är ledig från jobbet, jag passade på att ta mig en välförtjänt sovmorgon fram till 14. Min mor fyller år idag så jag ringde och gratulerade henne, grattis mamma! I köket slogs pantflaskor om min uppmärksamhet och under tiden som jag packade ner dessa i en kassa så nynnade jag på ”Panta mera”. Jag drog ner på stan för att panta och för att handla mjölk och Pepsi Max. Sen drog jag och min vän Pintus ut på en långpromenad och det enda vi pratade om var tv-spel, vi är båda uppväxta med NES, en maskin som vi båda älskar. Väl hemma igen slog jag mig ner i min soffa och kollade på film samt spelade Assassins’s Creed: Odyssey som släpptes vid midnatt. Tack för att du besöker mig. 


- Blåa blommor


- Stans finaste staty


- Höst


- Falun i höstfärger


- Det blev pizza till middag


- Hittade lite filmer på rea

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder duktig du vännen kram på dejtack såå mycke för gratulationen 😀❤❤❤🌹🌹

    SvaraRadera