söndag 7 oktober 2018

Söndagen den sjunde oktober 2018

Min pappa hörde av sig tidigare i veckan, han ville att jag skulle komma och hämta en födelsedagspresent, jag fyller jag år nästa helg. Så jag drog iväg och hälsade på honom, det var ganska bra med honom men han väntar på operation. Efter mitt besök hos pappa drog jag hem och slet som ett djur i tvättstugan samtidigt som jag spelade Assassin’s Creed: Odyssey. Tack för att du besöker mig.


- Coca-Cola Light: Exotic Mango - 3 av 5 vargar


- Fanta Light: Blood Orange - 3 av 5 vargar


- Sol


- Pappa


- Ständigt denna tvättstuga

2 kommentarer:

  1. Gokväll tycker det är bra att ni har pappa eran kvar det får ni iallafall nåt vettigtmen ja kan tyvärr kan inte ge er det det känns skämmigt kram😢😢😢😢😢😢❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte du som ska skämmas, det är våra jävla politikter i det här jävla landet som har sett till att pensionärer inte ska ha några slantar ❤️

      Radera