måndag 17 december 2018

Måndagen den sjuttonde december 2018

En vecka kvar till julafton och nu har jag bara tre arbetsveckor kvar att jobba, det börjar kännas i hela kroppen att jag ska gå på semester. Det enda som jag har kvar att fixa är en broklättring i Sydney, vilket jag måste fixa på fredag när löningen kommer. På tal om lön, jag bävar inför fredagen då (nästan) alla får lön och folk ska ut i trafiken för att handla julklappar - kommer bli kaos! Jag har jobbat hela helgen och jag jobbar idag, men sen är jag ledig både i morgon och på onsdag. Det ska tvättas och jag ska spela Red Dead Redemption 2: Online och jag hoppas att jag får med Mackan och Adam. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: 2 Unlimited - Sensuality


- Bild från igår kväll


- Faluröda stugor under snö


- Rönnbär under snö


- Skog och snö


- Hemska vintern


- Har kommit en del snö


- Aspeboda utanför Falun

2 kommentarer: