söndag 6 januari 2019

Söndagen den sjätte januari 2019 (Trettondagen)

Igår böev det inte mycket gjort, förutom att tvätta alla kläder inför resan så spelade jag Red Dead Online. På kvällen drog jag ut på krogen, jag började på Dublin och sen gick jag bort till Engelska Puben. Det jobbar en otroligt trevlig bartender på Engelska Puben och vi stod och snacka fram till 02.

Idag tog jag sovmorgon eftersom det inte kommer bli så mycket sömn i natt, tåget till Arlanda går tidigt i morgon och känner jag mig själv rätt så kommer jag att packa i sista minuten. Jag hälsade på min pappa idag för att säga hej då och väl hemma igen så spelade jag mer Red Dead Online. Tack för att du besöker mig. 


- Tvättar inför resan



- Drömmen



- Tryckte in en pizza i truten



- Nej



- Kommer klara mig utan det här i fem veckor



- Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar