torsdag 3 januari 2019

Torsdagen den tredje januari 2019

Men det var väl en jäkla vecka att gå långsamt, min hjärna har gått på semester och kvar står jag med en kropp vars arbetsmoral är nere på noll. Jag går på tomgång nu, det var elva månader sedan som jag hade semester sist och det märks. Idag vaknade jag så pass tidigt att jag hann gå iväg och klippa mig, jag har inte klippt mig sedan i höstas någon gång, enbart för att spara pengar så klart. Efter att ha blivit av med både hår och pengar drog jag iväg och köpte mappar som jag ska ha flygbiljetter, vandrarhemskvitton, hyrbilskvitto och dylikt i.

Enligt min väder-app så ser det ut som om jag kommer hinna fly landet innan det dyker upp någon ryss-kyla, jag har aldrig tidigare haft någon tur med kylan men nu så ser det ljust ut. På tal om ljus så börjar det märkas att det blivit ljusare ute, igår var solen med mig långt in på eftermiddagen och det är ju trevligt. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Nikko Culture - Break my heart


- Klippte mig hos Bengts Herrfrisering idag



- Ljus



- Nytt golv på jobbet



- Hittade en leksaksbil idag, en Mustang :)

2 kommentarer: