lördag 16 februari 2019

Lördagen den sextonde februari 2019

Jag och min vän Pontus med familj drog ut på Faluns gator för att spela mobilspelet Pokémon Go, till en början var det väldigt fint väder - sen blev det fruktansvärt kallt. Efter att ha frusit i ett par timmar tog vi och gick bort till en av stans pizzerior för att trycka in lite skräpmat i anletet. Jag måste sluta upp med att äta ute, det blir så jädra dyrt i längden. 

Pontus och Monikas barn är jättemysiga och den yngsta smälter mitt gamla gubb-hjärta, ett tag kallade han mig för Pomas och han gör att jag skrattar som en dåre. Mätt och belåten drog jag hem för att spela lite Grand Theft Auto V: online tillsammans med Pontus, vi körde några uppdrag. Sen drog jag ut på krogen och här träffade jag min nya vän Jasmine och vi stod och pratade fram till 02, det var en mycket trevlig kväll. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt:Teknova - Levan Polka 2k18 (Melbourne Bounce Mix)



- Det var alla hjärtans dag i veckan



- Han smälter mitt stenhårda gubbhjärta



- Falun var kallt idag



- Vi frös i jakten på nya pokémons



- Jag fick denna idag - äntligen!



- Söt



- Jag tryckte in en fett-plätt i anletet



- Jag spelade Spider-Man (PS4)



- Träffade Veronika, Helen, Madde och Jasmine på Engelska puben

2 kommentarer: