tisdag 19 mars 2019

Sjukskriven

Jag vaknade tidigt med kraftig huvudvärk och jag var helt orkeslös, jag tänkte att det går väl över. Men det höll i sig och jag var tvungen att ringa chefen och sjukskriva mig, jag hade behövt jobba eftersom jag behöver pengarna efter min dyra resa i januari. Jag hoppas verkligen att jag kan gå och jobba på torsdag, men den här gamla gubbkroppen bestämmer ju över mig så fan vet när jag blir frisk. Min kompis Morgan hörde av sig och frågade om jag behövde något från affären och det behövde jag, han kom förbi med kycklingsallad och en ingefärsdricka som var okej. Tack för att du besöker mig.


- Finns på Ica. Betyg: 2/5

1 kommentar:

  1. Ingefärsdricka brukar jag tillverka själv. Det ska var bra för kropp-själ. :)
    Vet inte hur den köpta smakar men den jag jag gör själv är reellt stark, känns
    ut i öronen. Det ska göra nytta dit det kommer. Hoppas du snart är på benen igen.
    Sjuk är inget roligt att var.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera