tisdag 2 april 2019

Tisdagen den andra april 2019

April är här, månaden som konstant bjuder på snöblandat regn, vilket är typiskt april-väder. Jag har på senare tid kännt att livet går för fort, så pass fort att jag inte hinner med. Jag tänker mycket på om jag har gjort rätt val här i livet, jag är livrädd att vakna upp och inse att jag gjort fel val och att det ska vara försent. Det gör mig fruktansvärt ledsen och jag jag känner mig väldigt osäker och det gör just nu ont i min själ. 

Dessutom så visade det sig att tjejen, som jag satt och pratade med fram till sex på morgonen i onsdags, redan har ett förhållande. Det gör ont just nu och känner jag mig rätt så kommer det att göra ont länge. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Ainbusk - Säg vad kärlek är


- Fint väder



- Rost, grönska och blå himmel



- Se där, operahuset i Sydney



- Har aldrig sett denna i Falun - märkligt

3 kommentarer:

  1. Va nöjd över vad du har istället så blir livet mycket lättare 😊

    SvaraRadera
  2. Men älskade Tompa!
    Du vet att man går på olika nitar i livet men de jag vet är också att du klarar de! Även om du är ledsen för självklart får man vara de så ska man ändå vara nöjd med dom man har omkring sig!
    Skickar massa kramar

    SvaraRadera
  3. Själen kan ofta gör ont i olika skeende i livet.
    I ditt fall kan jag verkligen förstå det som gör ont.
    Du vet att det bleknar bort med tiden men, ingen tröst
    just nu. Besvikelserna brukar ofta haglar över vissa människor,
    för andra går livet exakt som de önskar och vill, det är inte
    alla förunnat tyvärr att har det så.

    Första bilden är så fin!

    Vinkelevink!

    SvaraRadera