lördag 20 juli 2019

Lördagen den tjugonde juli 2019

Jag och min flickvän jobbade natt i natt och kom hem i morse, vi tog därför en ordentlig sovmorgon idag. Efter att ha ätit frukost tillsammans, vilket är så jäkla mysigt, så gick vi ner på stan för att kolla på den årliga motorcykelkortegen som motorcykelklubben Twin Club arrangerar.

Se motorcykelkortegen: [Länk]

Sen drog vi hem för att fixa till oss och för att jobba ytterligare en natt, vi ser verkligen fram emot vår lediga dag på måndag. Då ska vi dra iväg på en roadtrip, vi ska besöka sambons vän Lollo och vi tänkte vi skulle fika och shopa lite. Sen ska vi besöka Ikea för att köpa en byrå, flickvännen har massor av kläder och vi behöver verkligen en byrå nu. Tack för att du besöker mig.



- Älsklingen fick en blomma av mig



- Fin byggnad i Falun



- Foto: Verrisis©



- Motorcykelkortegen 2019



- Tuff-tuff-tåg



- En vacker kväll i Hosjön



- Jag mumsar mörk choklad - bästa chokladen enligt LCHF

2 kommentarer: