onsdag 17 juli 2019

Onsdagen den sjuttonde juli 2019

Det första vi gjorde idag, förutom att äta frukost tillsammans, var att vi slet som djur med tvättstugan. Under tiden som dom stackars maskinerna tuggade på våra kläder gick jag och sambon ut för att ta en promenad i det varma vädret.

Under vår promenad spelade vi mobilspelet Pokémon Go, sen slank vi in Guldfynd där jag köpte en guldring som är en kopia på den ring som medverkar i filmerna om Sagan om ringen. Inne på Guldfynd så passade vi även på att köpa förlovningsringar, jag tog en tjock silverring och min flickvän valde en tunnare silverring.

Sen for vi ut till Svärdsjö, där jag är född och där förlovade vi oss. Bröllopet kommer att ske där sambon är född, i en liten by utanför Falun. Sen for vi till min mamma, som bor i Enviken, för att berätta om vår förlovning. Väl hemma i Falun igen så åkte vi omkring en stund för att spela mobilspelet Pokémon Go och vi avslutade kvällen med att jobba med våra bloggar. Tack för att du besöker mig.

Flickvännens blogg: Verrisis Fotoblogg


- Jag skjuter zombies i spelet Days Gone till Playstation 4



- Vi tvättade



- Statyn Gycklaren



- Det blev ett otroligt vackert väder idag och jag solade en stund



- Min flickvän



- Sommarstaden Falun



- Jag älskar den här målade mattan på Stora Torget i Falun



- Blomma



- Konstverket Papperuts



- Rockfestivalen Sabaton Open Air närmar sig



- Jag köpte en kopia av Sagan om ringen



- Vacker kväll i Svärdsjö



- Jag är så jäkla lycklig



- Vi besökte Linnes bröllopsstuga



- Byggnad



- Vackert hus



- Hästsko vid ridklubben Sveden utanför Falun



- Envikens gamla kyrka



- Envikens kyrka



- Kristine kyrka



- Kopparbergs kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar