torsdag 25 juli 2019

Torsdagen den tjugofemte juli 2019

Igår var jag och sambon iväg till Ikea i Borlänge för att handla en byrå och vi hittade en som passade i sovrummet, sen passade vi på att handla lite på butikerna i Kupolen. På kvällen drog cruisingen igång och gårdagens cruising var fantastisk och idag känns det bara tomt, jag älskar när det händer saker i den annars så lite tråkiga Falun.

Flickvännens blogg från cruisingen: Verrisis fotoblogg

Idag sprang jag ner på stan och gjorde några ärenden innan jobbet, jag köpte bland annat en flaska Dolce & Gabbana - The One som är den after shave som jag använder och jag köpte rosor till min fantastiska flickvän som jag älskar så otroligt mycket.

Min film från cruisingen: Länk

Hon har bott hos mig i fem veckor nu och hon har verkligen stulit mitt hjärta, jag har aldrig kännt mig så älskad av någon som jag gör nu. Jag har aldrig kännt mig så redo att gifta mig och jag har aldrig känt mig så redo att skaffa barn som jag gör nu, vi pratar om att gifta oss redan nästa år och jag längtar verkligen till vårt bröllop. Tack för att du besöker mig.


- Spelar Days Gone så snön yr



- Ikea är alltid kul



- Varmt och skönt idag



- Vi handlade på butiken Normal



- Kupolen



- Fint på stan



- Dansuppvisning



- Handlade after shave på butiken Kicks



- Falun i värmen



- Rosor

2 kommentarer: