lördag 21 september 2019

Lördagen den tjugoförsta september 2019

Jag och flickvännen tog sovmorgon idag och efter vår frunch så drog vi ner på stan för att spela mobilspelet Pokémon Go, sen hamnade vi på ett litet tåg som tog oss in till centrum. Vi tyckte det var så kul att åka med tåget att vi gjorde en film om det, min film hittar du här. Sen besökte vi den internationella matmarknaden som avslutas i kväll, jag besökte det grekiska ståndet där jag beställde gyros.

Sen tog vi bussen till grannstaden Borlänge där vi spelade mer Pokémon Go och vi gjorde även ett besök på Kupolen där vi handlade på butiken Normal. Väl hemma igen så slog vi oss ner för att spela sällskapsspelen Yatzy, Uno och Skip-bo.

Jag håller ju som bekant på ishockeylaget Hv71 och dom mötte Leksands IF i kväll, Hv71 vann och för mig var det kul eftersom många Leksands-fans är så jäkla dryga. Sen drog jag och flickvännen iväg och såg filmen Rambo: Last Blood på bio, filmen var sevärd och jag ger den tre av fem vargar. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Gula höstlöv



- Gammal bil



- Tuff-tuff-tåg



- Det grekiska köket



- Jag åt gyros



- Matmarknaden och människor



- Gågatan



- Korskyrkan i Borlänge



- Grymma Ford Mustang



- Grönt i Borlänge



- Kupolen



- 49 kronor för att åka buss mellan Borlänge och Falun



- Matmarknaden lämnar Falun



- Kameran i min Iphone 11 Pro Max imponerar



- Grym kamera i Iphone 11 Pro Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar