onsdag 18 september 2019

Onsdagen den artonde september 2019

Det är redan onsdag, eller lill-lördag om man så vill och halva min arbetsvecka har redan gått, ibland går arbetsveckorna fort och ibland går dom förbannat långsamt. Halva september har också avklarats och det är jävligt kallt på nätterna när jag går hem nu, jag fryser som en nakenhund konstant nu och det är bara inomhus som jag kan hålla mig varm.

Förutom att jag ska hämta ut min nya Iphone 11 Pro Max på fredag så har också filmen Rambo: Last Blood biopremiär, jag tänkte se den på lördag eftersom jag jobbar natt på fredag. Jag är ledig hela helgen och jag och flickvännen har inga planer för den, vi får se vad vi hittar på. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Matmarknaden i Falun



- Matmarknad



- Massor av folk



- Langos



- Mat



- Sten



- Fick denna av min vackra sambo



- Falun



- Slagg



- Plogpinnarna är här - usch!



- Skum himmel



- Asfalteringsarbeten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar