tisdag 24 september 2019

Tisdagen den tjugofjärde september 2019

Det är idag exakt tre månader kvar till julafton, det är förmodligen lite för tidigt att tänka på julklappar redan nu, men jag tror mig veta vad jag ska ge till min vackra och underbara flickvän. Jag kan inte avslöja det här eftersom hon läser bloggen, men jag tror hon kommer bli glad.

Jag och flickvännen tog en ordentlig sovmorgon idag, vi orkade liksom inte kliva upp. Men det är så mysigt och lyxigt att kunna få lite tid tillsammans, att få rå om varandra i stress och press. I morgon kommer det inte bli någon sovmorgon då sambon ska på ett möte, jag ska vara med på det och då måste jag upp strax efter klockan tio. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Kvinnan tog med sig bensin in på macken - grattis!



- Krumelur



- Höst



- Kristine kyrka och höstlöv



- Nylagd asfalt luktar otroligt gott



- Fin himmel över sjön Runn



- En liten ö i sjön Runn



- Byggnad



- Byggnad



- Båthamn i mörker



- Kårebocken i mörker

1 kommentar:

  1. Gillar dina nattfoto. När jag tittar
    på dina andra bilder känns det lite
    som om det är mer höstfärger i Falun
    i förhållande till där jag bor. Ett och
    annat löv kan jag se när jag vandrar runt här.
    Det smäller väl till reellt och alla färger
    kommer direkt.

    Till jul går det väldigt fort, tycker det
    är ingenting sedan a-ljusstakar - tomtar
    sattes undan, snart är vi där igen.
    /Erika

    Vinkelevink.

    SvaraRadera