torsdag 12 september 2019

Torsdagen den tolfte september 2019

Jag sover på tok för mycket just nu, det är så illa att jag väljer bort mina promenader innan jobbet. Det är så illa att jag kommer dra iväg till en vårdcentral nästa vecka, för något måste vara fel när jag sover 12-15 timmar per natt. Jag tycker att jag äter nyttigt med mycket salld, men ändå sover jag mer än vad som anses vara nyttigt.

I morgon fredag har jag och min fantastiska flickvän varit tillsammans i tre månader, jag älskar henne och hon gör mig så lycklig. Idag tog hon bilen och for iväg till grannstaden för att hälsa på sin kusin, varje gång som hon är ute och kör så blir jag så jävla orolig att det ska hända henne något och jag blir så rädd över det här - det skrämmer mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hantera det här, har du något tips? Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Statyn Gycklaren i Falun



- Gjorde ett besök på banken igår



- Stora Torget



- Faluån



- Jag besökte Kopparstaden igår



- Nu rivs restaurangen på Stora Torget



- Vacker kväll vid Falu Koppargruva



- Gruvarbetaren vid Falu Koppargruva





1 kommentar: