söndag 20 oktober 2019

Söndagen den tjugonde oktober 2019

Vi vaknade någon gång på eftermiddagen och det första jag fick göra idag var att knata iväg till en affär för att handla tvättmedel, söndagar är ju som bekant dagen som man tvättar på. Ute regnade det för femtioelfte dagen i rad, men jag är tacksam att det är regn och inte snö. Under tiden som tvättmaskinerna jobbade på vår smutstvätt så kollade vi på en massa avsnitt av tv-serien The Walking Dead, roligare än så var inte min söndag. Tack för att du besöker tomasvarg.se.


- En massa löv



- Igår skedde ett mordförsök på denna pub - sjukt! Länk



- Dött på stan



- Ånglok idag också



- Tvätta är kul det

2 kommentarer:

  1. Tvätta var mitt lördags nöje! Som tur är har vi tre maskiner två större! Det blev 9 maskiner! Så kan det bli när man fortfarande "flyttar" hem från sommarvistelsen! :-)

    SvaraRadera
  2. Mordförsök, bränna bilar, skjutvapen i fickan vid utgång,
    bränna några lokaler, eller varför inte tar några hus när
    de ändå håller på, kanske några rån kommande vecka eller något
    annat kriminellt, ja den listan kan onekligen göras mil-lång.

    Regnet det fortsätter, för egen del vill jag har frost på träd
    och mark, blir så vackert då. Regn är bara så ledsamt att vakna
    till varje morgon.

    Vårt land är ett minne av sitt forna jag. Varken mer eller mindre.
    Erika....Vinkelevink!


    SvaraRadera