tisdag 15 oktober 2019

Tisdagen den femtonde oktober 2019

Det är mörkt och det regnar och humöret är inte på topp, det känns som att jag inte gör något annat än jobbar och sover. Men till helgen är jag ledig och då tänkte jag och sambon åka lite tåg till Grycksbo, jag önskar att jag och sambon kunde resa längre bort tillsammans, men jag har ingen semester kvar så det är bara att jobba och se glad ut. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kristinegymnasiet



- Rött



- Grönt



- Ljusslingor redan



- Engelbrekt på Stora Torget

2 kommentarer:

  1. Synd m semesterbrist... :-( Hade väl varit skönt att åka nånstans tillsammans. Ensamresor är ju jävligt bra men som omväxling är det trevligt med "sällskapsresor". Ni får åka så fort du fått nya dagar..
    Jag har tre sem.dar kvar som ryker nu i helgen (Dubrovnik/Montenegro 4,5 dar).

    SvaraRadera
  2. Nog regnar det alltid. Det är det enda man ser från morgon till kväll.
    Det är höst nummer två, och den innehåller bara regn och inget annat.
    Fina höstbilder.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera