fredag 22 november 2019

Fredagen den tjugoandra november 2019

Då var det fredag och det hade ju känts jäkligt skönt, om det inte var för att jag ska jobba hela helgen - suck! Men det finns i alla fall en fördel med att jobba helg, jag slipper tvättstugan. Jag drog ut och gick en mil, tyvärr så regnade det så motivationen var lika med noll.

Efter promenaden slank jag in på China Thai som är Faluns bästa kinarestaurang enligt mig. Här åt jag choo chee kai och väl hemma igen tog jag en gubbvila, sen var det bara att hasa iväg till jobbet. På torget hade man rest en vacker gran, nu får vi hoppas att denna gran slipper vara med om detta. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Det regnade



- Änder



- And



- Byggnad



- Choo Chee Kai



- Idag kom granen



- Falun by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar