tisdag 19 november 2019

Tisdagen den nittonde november 2019

Jag unnade mig en sovmorgon idag, efter en snabb frukost drog jag ut för att ta en promenad. Jag gick åtta kilometer i det sköna vädret, temperaturen visade hela sju grader. Efter promenaden slank jag in på Faluns bästa pizzeria för att äta en tidig middag, mätt och belåten drog jag hem.

Väl hemma igen så slet jag som ett djur i tvättstugan och under tiden som maskinerna äcklades av min smutstvätt så kollade jag på Goonzquad på Youtube. I morgon ska jag gå ut och gå och på kvällen ska jag se en film på bio. Tack för att du besöker tomasvarg.se.


- Skönt väder



- Änder



- And



- And med leucism



- Pikachu i tomteluva



- Brandbil



- Finns på Clas Ohlson



- Mat

1 kommentar:

  1. Tjusiga bilder.

    En vit and det skulle jag önskar det varit en nere vid sjön här.
    Så fin den är. Bara älskar alla änder, dom är så kärvänliga.
    Något som jag tycker är lite konstigt, är att det inte finns
    ett svanpar vid den sjö jag ofta är vid.
    Det brukar ofta var svanar i varje sjö,men inte här.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera