torsdag 5 december 2019

Mitt musikår (2019)

Jag lyssnar på väldigt mycket musik och ibland rör det sig om flera timmar om dagen, jag lyssnar mest under sommarhalvåret när jag promenerar eller åker inlines. Nu har Spotify släppt statistik för 2019 och i år har jag lyssnat på musik i hela 986 timmar, vilket är något mindre än förra året då jag kom upp i 1079 timmar.

Den låt som jag lyssnade på mest under 2019 är ”Leave A Light On” med Tom Walker, den låten spelade jag i 60 timmar. I år ligger två svenskar med på min fem-i-topp-lista och det är jäkligt ovanligt då svensk musik ofta suger, men Petter och Thomas Stenström fick min uppmärksamhet i år.











1 kommentar:

  1. Är också en som lyssnar mycket på musik.
    Tom Walker - Leave a Light On är en bra låt.
    När det gäller "Petter" är jag inte ett fan av hans låtar
    men, en låt som tydligen var med i "Så mycket bättre" är
    "Titiyo,s "Soppvärld" Den låten tolkar "Petter" utifrån sin
    egen musikstil, faktum är att låten i hans tappning gick hem hos mig.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera