onsdag 4 december 2019

Onsdagen den fjärde december 2019

Då var det onsdag eller lill-lördag om man så vill, halva min arbetsvecka har gått och det känns skönt. Idag när jag gick till jobbet så var det nollgradigt, det var faktiskt riktigt skönt ute. Jag fick uppleva en otroligt vacker solnedgång på vägen till jobbet och jag stannade till för att fota den, jag hoppas det bjuds på mer sol framöver.

Idag släpptes så äntligen den första trailern för nästa Bond-film som ska heta No Time To Die, det är återigen Daniel Craig som spelar Bond. Filmen har premiär i april nästa år och filmen verkar vara riktigt bra, Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Ytterligare en tjej som mördats! Va fan händer?



- Vacker solnedgång



- Skönt med plusgrader



- Blått och rött



- Gran



- Julslingor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar