söndag 29 december 2019

Söndagen den tjugonionde december 2019

Årets sista vecka är slut om bara några timmar, i morgon väntar vecka nummer ett. Det är dock ett par dagar kvar av 2019, ett år som har varit ganska bra för egen del. Jag tycker året har gått fort och det känns konstigt att det är nyårsafton på tisdag och på tal om nyårsafton så ska jag fira den i Bjursås tillsammans med min flickvän. Tack för att du besöker tomasvarg.se 


- Inte mycket snö kvar nu :)



- Oj då



- Falun by night

3 kommentarer:

  1. Dom där två höll värmen på sitt sätt. :)
    Där jag bor finns inte en gnutta snö
    kvar, från en dag till nästa hade regnet
    tagit rubbet när vi människor sov.

    Så boring att de det mörka, blev så ljust
    och fint med snön. Den tråkigaste vinter
    sedan jag flyttade ett antal mil hit upp.

    Bilden på kyrkan var så fin.

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera