tisdag 10 december 2019

Tisdagen den tionde december 2019

Den förbannade fullmånen höll mig vaken i natt, jag sov uselt och när jag steg upp började jag blöda näsblod så klart. Efter att tryckt in en brunch i truten var det bara att dra iväg till jobbet och jobba, det är riktigt kul att jobba nu när det är så halt. Tyvärr är det många klåpare som är ute och kör och ett tag höll jag på att koka över av ilska bakom ratten i Scanian.

Under eftermiddagen nåddes jag av nyheten att artisten Marie Fredriksson har avlidit i sviterna av sin hjärntumör. Jag gillade låtarna som kom från Maries solokarriär och jag tyckte att hon var grym i Roxette. Marie blev 61 år gammal, vila i frid. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: Roxette - Crash! Boom! Bang!


- Hann se solen idag



- Glas-träd



- Titta solen



- Kallt



- En matsked med cili är bra för magen



- Stora torget i Falun är mitt favoritobjekt just nu

2 kommentarer:

  1. Som jag nämnt tidigare har jag två söner som kör lastbil,
    men i olika städer. Det spelar ingen roll var, för bilisterna
    är rent åt helvete enligt båda två. Nu också när det är halt
    är det som varenda en har tappat allt förstånd. Så jag förstår
    dina ordval.

    Snön den varvas med regn som inslag både nu och då, halt blir det vid
    minusgrader. Fina bilder.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga fyll pp ett glas med kallt vatten ställ det på fönster brädet(du kunde inte sova försök annars gå på jysg ok köp täcke som man sover såå gått med

    SvaraRadera