tisdag 31 december 2019

Tisdagen den trettioförsta december 2019 (Nyårsafton)

Det är nyårsafton och jag började den här dagen med att slita som ett djur nere i tvättstugan, under tiden som tvättmaskinerna äcklades åt min smutstvätt spelade jag GTA Online tillsammans med Markus. Sen kom flickvännen och hämtade mig och vi for ut till Bjursås för att fira nyår, svärföräldrarna bjöd på mat och dryck och vi skålade in det nya året.

Jag vill passa på att tacka dig som besöker den här smått värdelösa bloggen, jag förstår inte att någon ens vill läsa den smörjan - speciellt inte efter den långa blogg-pausen i höstas. Jag vill också passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år och vi ses 2020. Tack för att du besöker tomasvarg..se


- Tvättar på nyårsafton



- Älskade sol



- Fint väder



- Mot Bjursås



- Vi spelade Med Andra Ord



- Gott nytt år och tack för att du besöker tomasvarg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar