onsdag 15 januari 2020

Onsdagen den femtonde januari 2020

Ja det är ju knappast en hemlighet att vi låg och sov fram till 16-tiden idag också, både jag och flickvännen är nattmänniskor så vi sitter uppe långt in på småtimmarna. Efter en frunch, som bestod av lax idag också, så spelade vi Skip-Bo. På kvällen tog jag bussen hem till Falun, i morgon torsdag ska jag både tvätta och städa mitt kök är det tänkt.

På fredag ska jag bara ta det lugnt och spela Grand Theft Auto V: Online och på lördag ska jag umgås med min bästa vän Pontus och på lördag eftermiddag tar jag bussen ut till flickvännen igen, vi har inga planer så vi får se vad vi ska hitta på. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Lagar lax



- Lax, te och Skip-Bo



- Åker buss



- Tillbaka i storstan



- Semester-dricka

1 kommentar:

  1. Lax är en favorit ibland fisk. Är en stor fiskätare och av grönsaker.
    Gillar den blå färg som syns i bussen. Din banner eller header som
    jag ofta benämner en sådan är fin. Roligt med lite förändring.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera