tisdag 28 januari 2020

Tisdagen den tjugoåttonde januari 2020

Vi drog iväg hyfsat tidigt till min mor som bor i byn Enviken som ligger utanför Falun, på vägen till Enviken så möter vi en timmerbil som pepprar vår framruta med massor av små stenar och det resulterar i en hel del stenskott. Efter vårt besök hos min mamma åkte vi raka vägen till Ryds Bilglas i Falun för att få en bedömning om det var risk för sprickbildningar i rutan, det var det inte - tack och lov!

Efter vårt besök hos Ryds, som gav oss gratis rådgivning, åkte vi runt i Falun en stund för att spela Pokémon Go. Sen styrde vi bilen mot Bjursås och väl hemma så lagade jag till lite lax och sallad och vi spelade sällskapsspelet Skip-Bo, i morgon åker vi till Gävle för att besöka våra vänner Lollo och Tobbe. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Korv till brunch



- Gammal brandstation i Enviken



- Min mor



- Mammas hund



- Ryds Bilglas - tack för bra service



- Jag steker lax



- Spelar Skip-Bo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar