fredag 21 februari 2020

Fredagen den tjugoförsta februari 2020

Jag drog iväg till farsgubben på förmiddagen idag, han ville ha hjälp med ett bankärende. Efter det var klart så gick jag ut för att gå en liten promenad i det vackra vädret som Falun bjöd på, det blev bara fyra kilometer och väl hemma igen så var det bara att hoppa i mina arbetskläder och hasa iväg den här kroppen till min arbetsplats för att slita bakom Scania-ratten. Väl hemma igen så spelade jag GTA Online och kollade på tv-serien Tunnelbanan. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Dagens favoritlåt: Galantis & Hook N Sling - Never Felt A Love Like This (Lyrics) ft. Dotan


- Farsgubben - legenden som sprungit mer än 25 maratonlopp



- Min gud - solen



- Blått är flott



- Faluns fula skyline



- Rester av en brygga



- Underbara sol



- Där flyger Landstinget Dalarnas helikopter mot Mora



- Grym låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar