lördag 22 februari 2020

Lördagen den tjugoandra februari 2020

Pontus, min så kallade bästa vän, hade bestämt att vi skulle ses redan klockan 10:55 idag. Lika trött som en kass amöba hasade jag mig upp ur sängen, helt oförståendes inför detta tortyr-helvete som jag upplevde när mobillarmet ringde. Anledningen till att vi skulle ses så här tidigt var för att vi skulle delta i ett Pokémon Go-event som började klockan 11.

Vi mötte upp resten av hans härliga familj på stan och vi gick runt i Falun och spelade Pokémon Go för att leta reda på en shiny Ryhorn, i en timme drog vi omkring i det regnväder som erbjöds. Men jag klagar inte, hellre regn än kyla. Den bästa vintern någonsin bara fortsätter att göra mig glad som ett litet barn på julafton. Jag får verkligen nypa mig i armen för att försöka förstå att vi befinner oss i ett varmt februari, kung Bore är död och jag saknar honom inte.

Väl hemma igen så bytte jag om, packade ner lite kläder och sen slängde jag mig på buss 350 mot Rättvik, vi kom inte så värst långt eftersom det hade blåst ner träd som nu låg på vägen. Bussen var tjugo minuter försenad när jag hoppade av i Bjursås, här gick jag bort och handlade lite förnödenheter, det vill säga Pepsi Max. Sen knatade jag bort till min flickvän som bor här, vi spelade lite Pokémon Go och Skip-Bo och senare kollade vi på Räddad av Änglar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kebabsallad till brunch



- Trafikolycka i centrala Falun



- Amatörer i trafiken



- Trafikstockning



- Träd över vägen



- Bävern i Bjursås



- Fångade en shiny Ryhorn i Pokémon Go



- Handlar

1 kommentar: