fredag 20 mars 2020

Fredagen den tjugonde mars 2020 (Vårdagjämningen)

Idag är det vårdagjämningen och enligt mitt schema skulle jag ha varit ledig idag, nu blev det inte så eftersom chefen ville byta fridag med mig. Jag och flickvännen tog en ordentlig sovmorgon idag, trött som en ärkenöt gick vi bort till Bjursås busstation och jag tog bussen in till Falun. Här bytte jag om för att sedan hasa mig bort till till min arbetsgivare, här hämtade jag ut min Scania och jobbade fram till 02:30. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Totalt antal coronafall i Sverige:
Igår: 1423 stycken | Idag: 1623 stycken | Döda: 16 stycken


- Underbart väder framöver. Länk: expressen.se


- Älskade sol



- Lämnar Bjursås



- Fint väder idag igen :)



- Åker buss då jag inte äger någon bil



- Årets första tussilago :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar