fredag 27 mars 2020

Fredagen den tjugosjunde mars 2020

Äntligen fredag kunde jag ha vrålat idag, men jag ska jobba hela helgen. Mitt mobillarm började tjuta någon gång på eftermiddagen, den gjorde det för att jag hade planerat att gå en mil innan jobbet. Trött som en skäggig bakpotatis drog jag ut i det fina väder som Falun bjöd på, jag ska försöka gå oftare nu när det är plusgrader ute.

Jag spelar alltid mobilspelet Pokémon Go under mina promenader och idag upptäckte jag att man släppt två stycken nya pokemons, så istället för att gå min vanliga runda på en mil så gick jag omkring i centrum för att försöka fånga dom nya. Det blev en mil totalt innan jag gick hem för att ta mig en gubbvila, sen fanns det ingen återvändo, det var bara att traska iväg till jobbet. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Varmt



- Converseväder


- Ny pokemon



- Ny pokemon



- Falun



- Blommor



- Blomma



- Blommor



- Fin himmel

1 kommentar:

  1. Nu måste du lärt dej att de blåa är scilla o sen krokusar! 😉

    SvaraRadera