lördag 14 mars 2020

Lördagen den fjortonde mars 2020

Jag och min bästa vän, Pontus, drog ut och gick en mil i det vackra vädret samtidigt som vi spelade mobilspelet Pokémon Go. Väl hemma igen kom flickvännen och hämtade mig och vi åkte till Bjursås, här hälsade vi på mina svärföräldrar. Sen for vi hem till flickvännen och vi spelade Skip-Bo samtidigt som vi kollade på tv-serien Det Okända, ett program som jag älskar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Falun



- Vackert väder



- Underbara årstid, jag börjar se ljuset i tunneln



- Våren ligger bara ett stenkast ifrån oss



- Älskade sol



- Slut på toalettpapper pga coronaviruset - humor



- Birkan Tore i tv-serien Det Okända är en favorit hos mig

2 kommentarer:

  1. Birkan Tore är en favorit hos mig också. Ser ut som en ängel
    med sitt ljusa hår och sin milda röst. Har sett många avsnitt
    av det okända, så intressant, då jag själv är medial.

    SvaraRadera