söndag 1 mars 2020

Söndagen den första mars 2020

Mars är äntligen här och våren väntar runt hörnet, det är också första helgen i mars och det innebär att en massa vuxna människor sätter bräder på fötterna för att tillsammans lämna Sälen och åka till Mora. Jag avskyr ju som bekant sport, den enda gången jag som jag kan avnjuta sport är när det sker olyckor och det var några som krockade i skidspåren.

Dagens länktips: Skidolyckor i Vasaloppet 2018

Jag och flickvännen steg upp långt in på eftermiddagen idag, efter att ha käkat brunch drog vi ut för att fota. Det började snöa igår kväll och idag låg det en massa snö på marken, vi hittade inte så mycket att fota så vi drog hem och spelade sällskapsspelet Skip-Bo i stället. Under kvällen slängde jag mig på en buss och for hem, i morgon ska det jobbas. Tack för att du besöker tomasvarg.se

Totalt antal Coronafall i Sverige:
Igår: 13 stycken | Idag: 14 stycken


- Tacos är gott det



- Snö



- Snö



- Vill ha Converse-väder nu



- Röd stuga



- Hej mitt vinterland



- Tog bussen till Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar