tisdag 31 mars 2020

Tisdagen den trettioförsta mars 2020

Årets första och vidrigaste kvartal är strax över och jag kan inte fatta att jag har överlevt ytterligare en vinter, i natt går vi över till mitt favoritkvartal och det känns fruktansvärt overkligt. Våren är här och jag anser att naturen är som vackrast innan midsommar, blommor och grönska väntar och jag blir lyrisk av blotta tanken.

Dagens garv: Stefan Löfven vs corona - Parodi

Jag var ledig från jobbet igår så jag drog ut till flickvännen, så idag fick jag lov att gå upp lite tidigare för att ta bussen in till Falun. Jag höll nästan på att kliva av bussen när jag såg varghataren Jonny Gahnshag sitta på bussen, han har jag inga höga tankar om. Väl hemma så bytte jag om och drog iväg till jobbet, efter att ha jobbat klart drog jag hem
För att spela GTA Online. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Bäver



- Varghataren Jonny



- Här fick man inte sitta



- Ett utav dom bästa vårtecknen



- Nu kan jag åka inlines



- Det sopas



- Hyfsat vacker himmel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar