fredag 10 april 2020

Fredagen den tionde april 2020 (Långfredagen)

Efter att ha varit däckad i en vecka, i form av vidrig magsjuka, så var det dags att gå iväg till jobbet igen. Men idag var det ingen körning som stod på schemat, utan YKB-kurs och den drog igång redan klockan 11 i morse. Det här är den sista YKB-kursen som jag behöver på flera år och det känns skönt, jag hatar att gå upp tidigt. på eftermiddagen, när kursen var över, så gick jag ut och gick en promenad på 12 kilometer.

Väl hemma så slog jag ner röven för att spela GTA Online samt Construction Simulator 3. I morgon åker jag till flickvännen och vi kommer fira vår första påsk tillsammans, vi kommer spela en hel del Pokémon Go då Pikachu spawnar oftare, det kommer bli en lugn helg. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Baconburgare till lunch



- YKB-kurs



- Dricker te



- BMI



- Vad kroppen gör på dagarna och nätterna



- Falu Koppargruva



- Vårflod



- Pikachu med blommig hatt



- Vacker kväll



- Kyrka eftersom det är påsk

1 kommentar: