onsdag 29 april 2020

Onsdagen den tjugonionde april 2020

Det ena tråkiga beskedet efter det andra avlöste varandra idag, det sorgligaste var, så klart, beskedet om Linghedsvargen död. Andra tråkiga besked som vi fick ta emot idag är att författarinnan Maj Sjöwall är död, hårdrocksfestivalen Sabaton Open Air ställs in och Vansbrosimningen är inställd, mycket ledsamheter idag alltså. Idag kände jag att jag ger upp min USA-resa, den kommer ju bli inställd - antar jag.

Jag och några fina vänner drog till en av stans kinarestauranger idag, vi åt god mat och snackade om allt möjligt. Tack för en trevlig brunch. Jag ska vara ledig från jobbet i två dagar nu och det känns bra, jag ska umgås med flickvännen och bara ta det lugnt. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fick ett personligt brev av Jehovas Vittnen - tack :)



- Naturen är underbar nu



- Statyn Snöklockan



- Frunch på China Thai



- Jaha



- Kallt med fint i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar