fredag 5 juni 2020

Fredagen den femte juni 2020

Det första jag gjorde idag var att gå ut och gå en promenad på en mil, nere på stan slank jag in på en restaurang för att äta en caesarsallad till brunch. Mätt och belåten drog jag bort till stans H&M-butik för att handla lite t-shirts och sen stack jag hem för att spela lite Snowrunner, sen körde jag ner fötterna i mina inlines och drog iväg till min arbetsgivare för att jobba. I morgon kommer flickvännen och hämtar upp mig och vi kommer åka hem till henne för att umgås hela helgen, vi kommer förmodligen spela både Pokémon Go, Skip-Bo och Farming Simulator 19. Tack för att du nesöner tomasvarg.se


- Nu blir det mer tjuvjakt :(



- Blomma



- Maskrosorna har blommat klart



- Dåligt väder på min promenad



- Kålgården



- Mat



- H&M



- Inlines <3



- Jobb och slit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar