lördag 20 juni 2020

Lördagen den tjugonde juni 2020 (Midsommardagen)

Den app som jag använder mest under sommaren är min väderapp, jag går in och kollar vädret ett tjugotal gånger per dag. Idag steg jag upp tidigt för att kunna ta vara på solens varma strålar, tidigt för mig är elva på morgonen. Jag drog ut på mina inlines och åkte en mil och sen drog jag iväg till det tak som jag ligger och solar på. Anledningar till varför jag klättrar upp på ett tak är för att solen tar som sjutton där uppe, någon solkräm använder jag aldrig. Under kvällen dök sommarsolståndet upp som en käftsmäll, från och med nu så blir dagarna bara kortare och kortare och det suger som fan. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Inlines är livet



- Blåste som fan



- Svensk sommar när den är som bäst



- Sommar <3



- På taket och solar



- Blått är flott



- Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar