måndag 8 juni 2020

Måndagen den åttonde juni 2020

Det är då fan va helgerna går fort, i alla fall dom helger som man är ledig. Vecka 24 drog igång idag och jag hinner som vanligt inte med, den underbara årstiden som vi befinner oss i just nu bara rusar fram. Min flickvän och jag har haft en trevlig helg och hon fyller år den här veckan, jag har lite problem med vad jag ska köpa till henne. På jobbet fick jag en körning till Hedemora och jag tog min rast där så jag passade på att fota lite, sen drog jag tillbaka till Falun och efter jobbet hämtade flickvännen mig. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Jag spelar Snowrunner



- Gulligt



- Min favorit - ängsull



- Rosa är fint det



- Hedemora



- Hedemora



- Hedemora

1 kommentar:

  1. Meeeen! Och inte skvallra du så jag kunde komma o säga hej!!!!😢😢😢

    SvaraRadera