måndag 27 juli 2020

Måndagen den tjugosjunde juli 2020

Över sexton miljoner människor har nu smittats av covid-19 runt omkring på vår planet och totalt har 654 000 dött, fler kommer det att bli med tanke på att folk inte tar pandemin på allvar. Idag kom domen för Wilma Anderssons mördare, Tishko Ahmed döms till livstid. Det lilla aset kommer för billigt undan, i min värld så skulle han ha dödsstraff. Hur sjuk är man om man mördar en annan människa och sedan förvarar en kroppsdel i deras bostad?

Mina vänner Nina och Toivo, tillika lunchsällskap, hörde av sig i helgen och vi bestämde att vi skulle äta lunch idag. Dom kom och hämtade mig och vi for iväg till en av stans kinarestauranger, här  åt jag en väldigt god kyckling. Sen var det bara att hasa iväg till jobbet och slita trots att jag jobbat hela helgen. I morgon är jag ledig och då ska jag och fästmön åka till Rättvik för att kolla in raggarbilar, vi kommer ta med handsprit och hålla avstånd så klart. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Kinamat är gott det



- Red Bull är gott det



- Rönndalen i Enviken fick besök av mig och Scanian



- Jobb och slit



- Dom här dyker upp i slutet på sommaren, jag hatar dom



- En vacker kväll



- En av Faluns vackra byggnader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar