onsdag 22 juli 2020

Onsdagen den tjugoandra juli 2020

Stefan Löfven och hans vänster-vänner fortsätter att mörda svenskar på löpande band, idag har 5690 svenskar dött av corona och att deras strategi var värdelös råder det ju ingen tvekan om. Inte blir det bättre när så många korkade svenskar nonchalant hänger på krogar och stränder tätt ihop med främlingar. Själv har jag fortfarande klarat mig från covid-19, vilket är bra märkligt med tanke på mitt värdelösa immunförsvar.

Jag hade sökt ledigt från mitt jobb idag, men det blev avslag och det är ju inget jag kan göra något åt. Anledningen till min ledighetsansökan var för att slippa köra i Falun eftersom det skulle bli spontan-cruising, trafikstockning i form av gamla bilar och deras förbannade avgaser är ju inget jag gillar. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Fint väder, men kallt



- Fick en körning till Enviken idag



- Cruising hatar jag när jag jobbar



- Vegetarisk hamburgare med ost



- Köpt ny laddkabel



- Falun by night



- Kristine kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar