fredag 7 augusti 2020

Fredagen den sjunde augusti 2020

Enligt mitt schema skulle jag ha jobbat idag, men jag tog ledigt eftersom det skulle bli otroligt vackert väder. Jag valde att ta en långpromenad i underbara 27 grader, det blev totalt 10 kilometer. Väl hemma igen så hoppade jag i mina inlines och drog iväg bort till skateparken och åkte som en dåre så svetten sprutade, sen valde jag att gå ytterligare en mil och två mil totalt fick räcka för sen däckade jag i soffan. Under kvällen kom fästmön och vi kollade på filmen Havet ger, havet tar av Camilla Läckberg. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Blommor



- Så jäkla snygg och med vargtema



- Varg



- Varmt och skönt ute



- Blomma



- Blommor



- Skateparken och Red Bull



- Inlines



- Åt kinamat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar