måndag 10 augusti 2020

Måndagen den tionde augusti 2020

Efter tre dagars ledighet, en välförtjänt sådan om du frågar mig, så var det måndag igen. Fästmön körde mig till jobbet och där slängde chefen åt mig en körning till Vika och Hedemora, på tal om chefen så var han tillbaka efter sex veckors semester. Det är till att ha det bra, men han behövde förmodligen sex veckor för att han ska orka med mig igen. 

Väl framme i Hedemora tog jag min rast på 45 minuter och här åkte jag inlines som en svettig galning på gatorna, nu gäller det att åka så mycket dom möjligt innan höstens kyliga vindar sveper in och förstör. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vika kyrkan



- Brandtorn i Vika



- Sol



- Vackert väder



- Inlines är livet



- Fint hus i Hedemora



- Hedemora



- Hedemora



- Toyota Supra från 1993 - ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar