måndag 24 augusti 2020

Måndagen den tjugofjärde augusti 2020

Idag anföll hösten Falun, med full kraft. Kalla vindar och en sol som knappt värmer, vi går mot mörkare tider och jag hatar skiten i vanlig ordning. Det är idag exakt fyra månader kvar till julafton och det känns ju jättekul (ironi) Efter en härlig helg med fästmön var det dags att jobba igen och nu är nästan alla kollegor tillbaka efter deras semester tagit slut, själv har jag jobbat min tionde sommar på raken och det är verkligen inget som jag ångrar eftersom svensk sommar är halvkassa.

Jag ställde ju in min resa till USA den första september och ett tag funderade jag på att resa till Los Angeles i januari, men jag kommer förmodligen inte iväg i januari heller och min rastlösa själ skriker åt mig att resa iväg. Nu funderar jag på att dra till Grekland i april i stället, men det kommer väl covid-19 också att sätta stopp för.

Jag har i väldigt många år haft ett mobilabonnemang hos Tele2, på senare tid har jag varit missnöjd med internethastigheten så fort jag lämnat stan. Fästmön surfar med Halebop och hon har aldrig några problem med sin hastighet, igår bestämde jag mig för att byta till Halebop. Nu får jag 60 gb surf istället för 50 gb och jag betalar endast 399 på Halebop istället för 529 kronor hos Tele2. Bättre teckning, bättre pris och mer gigabyte alltså, på fredag är det dags. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Min stukade fot är blå



- En rosa moppe



- Ny Scania <3



- Blå blomma



- Gul blomma



- Lila blomma



- Varning för igelkott



- Solros



- Gammalt hus i Falun



- Kallt som fan när jag skulle gå hem från jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar