tisdag 4 augusti 2020

Tisdagen den fjärde augusti 2020

Jag och flickvännen satt uppe och spelade en jäkla massa Farming Simulator 19 i natt och när mobillarmet började tjuta idag så var jag trött som en gummianka. Flickvännen körde mig till jobbet och här tillagade jag mig en vegetarisk hamburgare, på rasten drog jag hem för att hämta mina inlines för att kunna åka en stund i stans skatepark.

Skateparken är det bästa Falu Kommun någonsin gjort, här samlas allt från småbarn till unga vuxna och sen jag förstås. Efter jobbet drog jag hem fort som fasen för att hinna spela lite Farming Simulator 19, i morgon ska jag försöka gå en mil. Tack för att du besöker tomasvarg.se


- Vegetarisk hamburgare till frunch



- Ford-lastbilar ser man inte, jäkligt kul att se en



- Fick byta broms på mina inlines, denna var tvärslut



- Himlen över skateparken



- Goda, finns på Hemköp



- Fin himmel i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar