tisdag 15 september 2020

En grym vecka

#iphone #playstation5 #event

Vecka 38 är här det är en vecka som jag sett fram emot ett tag nu.

Apple
I morgon tisdag ska Apple presentera sin nya mobiltelefon - Iphone 12, det har läckt en hel del nyheter via nätet och förmodligen kommer man inte visa upp alla modeller av Iphone 12. Jag ska köpa en Iphone 12 Pro Max och när den dyker upp vet bara Apple själva, men i morgon klockan 19:00 sitter jag bänkad och jag hoppas på bättre skärm, bättre batteritid, bättre kamera och att kunna surfa med 5G.






Sony
På onsdag kommer Sony att presentera pris och releasedag för Playstation 5 och det ska bli riktigt kul, vi har suttit och lirat Playstation 4 i sju år nu och det märks för grafiken börjar bli trött. Spel som jag ser fram emot är Gran Turismo 7, Resident Evil: Village, Horizon Forbidden West, Spider Man: Miles Morales, Sackboy; A Big Adventure, Far Cry 6,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar